Política de qualitat

ZELSIOR

Fundada el 2015, ZELSIOR és un dels principals proveïdors de serveis de recuperació de deutes a Espanya. El nostre principal valor resideix en la llarga experiència i qualificació dels nostres professionals involucrats en cada línia de servei, l’aplicació de solucions tecnològiques en la gestió de procediments de representació legal i una aposta ferma pel desenvolupament de solucions complementàries innovadores que aportin valor al llarg del cicle de gestió en què acompanyem els nostres clients.

Els nostres compromisos

La direcció de l’empresa es compromet a facilitar els recursos necessaris per a:

  • Implantar i mantenir el sistema de gestió de la qualitat ISO 9001.
  • Complir amb els requisits legals i altres requisits aplicables.
  • Millorar la satisfacció del client, element central de les seves activitats i del disseny i configuració dels seus serveis, de manera que aquests satisfacin les seves necessitats i superin les seves expectatives.
  • Millorar de forma contínua el sistema de gestió de la qualitat.

Principis generals d’actuació

Entenem que la gestió de la qualitat ha d’estar integrada a la nostra companyia. Per això, ens regim principalment per les següents actuacions:

  • Identificar i avaluar els riscos i oportunitats.
  • Establir objectius anuals que ens permetin millorar el nostre sistema de gestió.
  • Revisar el sistema de gestió de la qualitat a través d’auditories i del comitè de qualitat.
  • Fer partícips de la nostra política tots els grups d’interès a través de la nostra web.

Aprovació

Consell d’Administració de la companyia

Madrid, 24 de febrer de 2022

Revisió: 1

Revisión: 1